HR Business Partner med fokus på forretningsudvikling hos KP Components A/S

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

HR Business Partner – KP Components A/S i Spjald.

Brænder dit hjerte for HR-området? Kan du lide at være den, både medarbejdere og ledere går til med HR-spørgsmål? Kan du arbejde selvstændigt og drive samt videreudvikle HR-processer? Er du drevet af at arbejde forretningsorienteret med HR og se medarbejdere få succes i deres arbejde. Er du tillidsvækkende og god til at opbygge relationer på alle niveauer i organisationen? - Så er du lige den vi leder efter

OM - KP COMPONENTS A/S

KP Components A/S i Spjald blev grundlagt i 1969 og er en del af KP GROUP, der også har afdelinger i Sverige og USA

KP er Markedsleder indenfor kompleks automatiseret bearbejdning og underleverandør arbejde. KP har specialiseret sig i fuldt automatiseret bearbejdning af komplekse emner.

KP henvender sig til et antal forskellige forretningsområder, så som Hydraulik, Procesudstyr, Marine, Vind industrien og Transport området

KP har indtil for nylig været ejet af en Svensk kapitalfond, men er nu kommet tilbage til den tidligere stifter og ejerfamilie Krogh Pedersen samt et konsortium og vil nu finde deres rødder igen.

Hos KP er Fleksibilitet, Kvalitet, Høj teknologi og ikke mindst en Rummelig arbejdsplads nogle af kerneværdierne.

Man ønsker at medarbejderne finder arbejdspladsen, et godt sted at være

Medarbejdere hos KP arbejder selvstændigt og har frihed indenfor fastlagte rammer. Man hjælper hinanden på tværs og respekterer forskellighed. Man tilpasser arbejdsopgaver, for at kunne fastholde de dygtigste medarbejdere. For at opretholde og udnytte de individuelle personers egenskaber og evner, opfordrer vi vores medarbejdere til at komme med forslag til forbedringer af diverse processer.

Således arbejder vi sammen mod de fælles mål i virksomheden.

For mere information se hjemmeside: https://kp-components.com

OM JOBBET:

Du får det daglige HR-ansvar i en højteknologisk produktionsvirksomhed med ca. 240 medarbejdere, hvoraf ca. 50 er funktionærer, du får en lønbogholder til at hjælpe dig med lønnen.

Da HR-funktionen hos KP i Spjald består af dig og en lønbogholder, er det vigtigt at du er Hands -On og trives med at skifte mellem operationelle og administrative opgaver, sparring med ledere og medarbejdere, implementering af HR -processer samt være med til at sikre medarbejdertrivsel er i top.

Du vil få en aktiv rolle i både SU og Sikkerhedsudvalget på fabrikken.

Du kommer til at refererer direkte til Fabrikschefen og bliver en del af ledergruppen på fabrikken

Dine primære Ansvars- og arbejdsopgaver vil være:

  • At drive, udarbejde og videreudvikle grundlæggende HR-processer med fokus på forretningens behov samt sikre vi følger den til enhver tid gældende lovgivning.
  • HR-administration - sikre daglig operationel effektivitet herunder kontrakter, tillæg, lønforhandlinger, personalegoder mm
  • Kontakt person i forbindelse med pension, forsikringer og offentlige myndigheder mm
  • At være go-to person for medarbejdere vedr. ansættelsesretslige forhold, overenskomster, pension mm
  • At være sparringspartner for og rådgive ledere i personale spørgsmål
  • Assistere i forbindelse med løn ved sygdom og ferie
  • Drive rekrutteringsprocessen ifm. rekruttering af både timelønnede og funktionærer
  • Være med til at sikre nye medarbejdere føler sig velkommen og får en god introduktion
  • Drive medarbejderudviklings aktiviteter inclusive lærlinge og elever.
  • Være med til at sikre vi har motiverede og engagerede medarbejdere

Vores forventninger til dig:

  • Du har en relevant uddannelse, 5-10 års erfaring med HR-arbejde, gerne fra en produktionsvirksomhed.
  • Kendskab til industriens overenskomst, funktionærloven, ferieloven mm
  • Kendskab til løn en fordel
  • Erfaring med rekruttering
  • Erfaring med medarbejderudvikling.
  • Gode IT-kompetencer
  • Du kan kommunikere på dansk og engelsk

Som person er du imødekommende og tillidsskabende du kan tale med alle på en respektfuld og positiv måde, du ser muligheder fremfor begrænsninger og du er god til at opbygge relationen på alle niveauer.

Struktur og planlægning er en naturlig ting for dig, du er en holdspiller med gode kommunikationsevner og styrken til at få ting til at ske.

Derudover er du kendetegnet ved dit gode humør, fleksibilitet og gode samarbejdsevner

VI TILBYDER

Vi tilbyder et spændende job med udviklingsmuligheder i en dynamisk, fremtidsorienteret og international virksomhed, vi lægger vægt på et godt og behageligt arbejdsmiljø, hvor der er plads til vores forskelligheder, og hvor vi tager hånd om den enkelte.

Du vil modtage en konkurrencedygtig løn samt pension, sundhedsforsikring, tandlægsforsikring mm.

Du bliver en del af en virksomhed, hvor teamwork, ansvar og humoristisk sans er en naturlig del af hverdagen.

Høj grad af frihed på arbejdspladsen, mulighed for fleksible arbejdstider.

ANSØGNING OG TILTRÆDELSE

Holst Larsen, er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende ansøgning og CV via nedenstående link: Søg stillingen

Tiltrædelse hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette. Vi behandler ansøgninger løbende, så send din ansøgning allerede i dag.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Marianne Holst Larsen på 40837593 eller mail: marianne@holstlarsen.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ringkøbing-Skjern Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Holst Larsen, Skovagervej, 6900 Skjern

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6069835

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet